Reklamácia a vrátenie tovaru
Ako na reklamácie?
- Vyplňte celý reklamačný protokol, nezabudnite na číslo faktúry, dôvod reklamácie, kontaktné údaje, ...
- Zabalený tovar s reklamačným protokolom odovzdajte na najbližšej pobočke Packety, obsluhe potom stačí oznámiť kód:98799822. Najbližšiu pobočku Packety, nájdete pod týmto odkazom: https://www.packeta.sk/pobocky
- Na tovar sa pozrú naši odborníci, do 30 dní od nás dostanete vyrozumenie.
- Pri uznaní reklamácie sa budeme riadiť Vašim požadovaným riešením (výmena za nový tovar, …).
Reklamačný protokol si môžete stiahnuť tu.
Adresa na zaslanie reklamácie poštou
Sklad Rösler Praha spol. s r.o.
ulice K Říčanům, areál bývalého JZD
103 00 Praha-Kolovraty